diumenge, 27 de maig del 2012

MADRID - Cases del Fomento de la Propiedad

Continuant amb l’article que vaig publicar en el seu dia sobre les cases que va construir el Fomento de la Propiedad, adjunto una fotografia de les que Fossas, el seu arquitecte, va dissenyar per a Madrid.


Estaven entre el carrer López de Hoyos y la Carretera de Chamartín de la Rosa (Avenida de Alfonso XIII) i es van construir entre els anys 1915 a 1919.

Lamentablement ja han desaparegut.

Era un conjunt format, com era típic en Fossas, per cases unifamiliars tardomodernistes totes elles diferents.

Aquest no va ser l’únic conjunt del Fomento a Madrid. Es va realitzar un altre, la Colonia Ciudad Jardín Alfonso III, inaugurada el 17 d’octubre del 1915.

Article esmentat:
http://vptmod.blogspot.com.es/2011/04/badalona-cases-foment-de-la-propietat.html


Continuando con el artículo que publiqué en su día sobre las casas que construyó el Fomento de la Sociedad, adjunto una fotografía de las que Fossas, su arquitecto, diseñó para Madrid.

Estaban entre la calle López de Hoyos y la Carretera de Chamartín de la Rosa (Avenida de Alfonso XIII) y se construyeron entre los años 1915 a 1919.

Lamentablemente ya han desaparecido.

Era un conjunto formado, como era típico en Fossas, para casas unifamiliares tardomodernistes todas ellas diferentes.

Éste no fue el único conjunto del Fomento de la Propiedad en Madrid. Se realizó otro, la Colonia Ciudad Jardín Alfonso III, inaugurada el 17 de octubre de 1915.

Artículo citado:
http://vptmod.blogspot.com.es/2011/04/badalona-cases-foment-de-la-propietat.html

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Escriu un comentari: